به گزارش روابطعمومی و اموربینالملل سازمان بهزیستی کشور؛دکتر سید حسن موسوی چلک معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: از اول خرداد ۱۴۰۵ که طرح ملی سنجش سلامت روان در کشور توسط سازمان بهزیستی کشور باهمکاری دستگاه های مختلف آغاز شد، شاهد نوع جدیدی از مسئولیت اجتماعی شرکت ها و بنگاه های مختلف هستیم، از جمله آنها شرکت ایرانسل است.
موسوی چلک در ادامه ضمن سپاس ویژه از شرکت ایرانسل که با ارسالپیامکهای انبوه به ۴۸,۳۸۰,۰۱۰ نفر نشان داد که متعهد به ایفای مسوولیت اجتماعی است،گفت:این شرکت در راستای تأمین منافع عمومی، ارتقای سلامت جامعه و در چارچوب رویکرد سرمایهگذاری اجتماعی ایرانسل، بهصورت رایگان این پیام ها را ارسال کرده است و وظیفه خودم می دانم از طرف معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از هیات مدیره و همه مدیران شرکت ایرانسل
از جمله آقای مهران بخشی پور مدیر پایداری و سرمایه گذاری اجتماعی شرکت ایرانسل سپاسگزاری ویژه نمایم.
معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور:ایرانسل "هم در راستای مسئولیت اجتماعی به طرح ملی سنجش سلامت روان پیوست.
کد خبر 189465
نظر شما